אני סתיו, נעים מאוד (:

אני עוזרת לעסקים להתקדם, תוך שימוש בידע וכלים מעשיים מעולם השיווק הדיגיטלי בשילוב עם כלים מעולם התודעה. אני עושה את זה במסגרת ייעוצים אישיים, סדנאות והרצאות.

אני עוסקת בשיווק מזה 15 שנה, ברזומה בין היתר ניהול מחלקת שיווק דיגיטלי בחברה גדולה ושותפות בסוכנות סושיאל. בשנים האחרונות ליוויתי מאות עסקים כשכירה וכעצמאית. יש לי גם תואר שני בניהול (מאוניברסיטת בן גוריון) ותואר ראשון בתקשורת ושיווק (ממכללת ספיר) ועוד הרבה קורסים ושעות למידה. אני תלמידה ומורה נצחית – רוצה תמיד להמשיך ללמוד ולהעביר את הידע הלאה, וחשוב מכך – לסייע ביישום שלו.

עסק עצמאי הוא הגשמת חלום, יש לו יתרונות רבים והזדמנות גדולה לחיות את החיים שעליהם רבים חולמים. מאידך, יש בו גם חסרונות והעיקרי שבהן בעיניי הוא הבדידות בקבלת החלטות. לכן, אני מאמינה שכל עסק צריך ליווי חיצוני, מישהי שתוכל להשתתף בסיעור מוחות יצירתי ולהציע פתרונות טובים. הרוח הגבית שהדמות החיצונית המתאימה בזמן המתאים יכולה לתת לעסק, היא משמעותית מאוד.  לכן, גם אני בעצמי תמיד מחפשת (ומוצאת) את הדמות שתלווה אותי, ואני שמחה ומודה על הזכות להיות הדמות הזו עבור עסקים רבים לאורך השנים.

איש אחד שהכיר טוב אותי ואת הלקוחות שלי אמר שהבידול שלי (ולא שאני מאמינה גדולה בבידול בימינו, כן?) הוא מוטיבציה. שאני נותנת ללקוחות שלי מוטיבציה, ופתאום הם פשוט עושים דברים, ועוד דברים…ועוד… נכנסים למעגל כזה של עשייה ומתקדמים קדימה.
אולי זה בגלל שבאמת באופן הכי עמוק אני רוצה לראות נשים וגברים מצליחים להגשים את עצמם,  להתפרנס טוב יותר,  להשפיע.

אני מאמינה שיש שלושה דברים שעוזרים מאוד לעסק להצליח:
שיווק מיטבי, תמיכה  (של חבר/ה, יועצ/ת או קבוצת נטוורקינג), ורצון פנימי להתפתח מקצועית וגם תודעתית. לכן, אלה האזורים שאני פועלת בהם.

אני גם אשתו של האיש שלי ואמא לארבעת ילדיי, ואולי הייתי צריכה בכלל להתחיל מזה, כי זו ההגשמה הראשונה שלי, וגם מה שגורם לי לרצות תמיד להתייעל ולהשתפר בעסק ובכלל.

צרי קשר

    Scroll to Top